Η πίτα της δίαιτας!

Δημοσιεύτηκε από
Μοιραστείτε το


Συνταγές

Την ονόμασα πίτα της δίαιτας γιατί θεωρείται μια ελαφριά πίτα σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες-κλασσικές- πίτες με φύλλο! Δοκιμάστε την οπωσδήποτε…

Το καλό της είναι ότι διατηρείται για μέρες στο ψυγείο(και για τους φίλους φοιτητές που θέλουν να αποφύγουν το καθημερινό μαγείρεμα)!

Υλικά:

  • μισή μικρή κίτρινη κολοκύθα τριμμένη και στραγγισμένη(αν δεν βρούμε βάζουμε κολοκυθάκια),
  • 4 αυγά,
  • ½ κιλό φέτα και μία κούπα τριμμένη γραβιέρα ή άλλο πικάντικο τυρί,
  • 50-100γρ.βούτυρο,
  • αλεύρι φάριναπ(όσο πάρει),
  • φρέσκο γάλα,
  • αλάτι,
  • πιπέρι.

Εκτέλεση:

  • Σε ένα μπολ χτυπάμε τα αυγά,προσθέτουμε την τριμμένη κολοκύθα και ανακατεύουμε.
  • Προσθέτουμε τα τριμμένα τυριά και ανακατεύουμε.
  • Ζεσταίνουμε ελαφρά το βούτυρο και το προσθέτουμε στο μίγμα μας.
  • Επειδή σκοπός μας είναι να δημιουργηθεί ένας χυλός όχι παχύς(κάτι σαν πηχτή ομελέτα επιδιώκουμε) τα υπόλοιπα υλικά τα βάζουμε με το μάτι:ρίχνουμε λίγο γάλα (1 φλιτζάνι του τσαγιού ας πούμε) και ανακατεύοντας προσθέτουμε σιγά-σιγά το αλεύρι(μία χούφτα περίπου).
  • Προσοχή,δεν θέλουμε πηχτό χυλό,αν δούμε ότι βάλαμε πολύ αλεύρι για το γάλα μας,προσθέτουμε και άλλο γάλα.
  • Αν δούμε ότι παραείναι αραιό το αποτέλεσμα βάζουμε κι άλλο αλευράκι.
  • Προσθέτουμε αλατάκι και πιπεράκι.
  • Αδειάζουμε το μίγμα στο ελαφρά λαδωμένο ταψί μας και σκοπός είναι να δημιουργηθεί μία λεπτή στρώση.
  • Ψήνουμε στους 200°C σε αντίσταση πάνω-κάτω με το ταψί στην κάτω σχάρα,μέχρι να ροδοκοκκινίσει η πίτα μας.
  • Αφήνουμε να κρυώσει λίγο για να κόβεται πιο εύκολα και απολαμβάνουμε!

Πηγή


Μοιραστείτε το
CLOSE
CLOSE
Open

Menu Title