Μετά τα άκρως απαξιωτικά σχόλια που είχε κάνει τις προηγούμενες μέρες για την εμφάνιση της Κλαυδίας στη φετινή Eurovision, ο Γιώργος Λιάγκας, που επέμενε ότι θα πάρουμε τη χειρότερη θέση που έχουμε φέρει ποτέ σε τελικό, προχώρησε σε μια αναγκαστική αναδίπλωση, θέλοντας να ξεκαθαρίσει τη θέση του με ευγένεια.
«Όταν έγινε ο Ελληνικός Τελικός το τραγούδι της Κλαυδίας δεν μου άρεσε καθόλου» είπε το πρωί της Δευτέρας τονίζοντας ότι αν γυρνούσε τον χρόνο πίσω πάλι τα ίδια θα έλεγε. «Έχω αυτό το δικαίωμα; Θεωρούσα ότι το τραγούδι της Ευαγγελίας ήταν πιο κατάλληλο γι’ αυτόν τον διαγωνισμό. Βλέποντας ότι το τραγούδι αυτό πατώνει στα στοιχήματα, βγήκα και είπα τότε ότι το τραγούδι αυτό δεν θα πάει καλά. Τότε που το άκουσα και βλέποντας και τις αντιδράσεις στην Ευρώπη που μας έβγαζαν 22ους, είπα θα πατώσουμε, δεν θα περάσουμε στον τελικό -το φοβόντουσαν πολλοί αυτό».
Και συνέχισε: «Το τραγούδι αυτό το ανακάλυψα στην πορεία. Το έβαζα στο Spotify και το άκουγα συνέχεια. Δεν είναι κακό να αλλάζεις άποψη, κακό είναι να έχει εμμονή γιατί η εμμονή δείχνει κακία. Την Παρασκευή έφεραν εδώ μια σημαία και την κράτησα με χαρά. Κατάλαβα ότι το τραγούδι θα πάει καλά, έβλεπα ότι αρέσει σε όλους τους Έλληνες».
Ολοκληρώνοντας συμπλήρωσε: «Κέρδισε η Κλαυδία. Όλοι συμμετέχουν κι έχουν μερίδιο επιτυχίας, όμως για μένα το μεγαλύτερο μερίδιο επιτυχίας το έχει η δύναμη ψυχής, η ταπεινότητα και η φωνάρα η συγκλονιστική που τραγούδησε έτσι και ανατριχιάσαμε στην εμφάνιση του Σαββάτου. Κέρδισε η Κλαυδία, κανείς άλλος».
Την ίδια στιγμή η Κλαυδία ήταν καλεσμένη στην εκπομπή της ΕΡΤ, «Πρωίαν σε είδον». Εκεί ο Φώτης Σεργουλόπουλος της είχε ετοιμάσει μια έκπληξη με μια ζωντανή σύνδεση με τη Μαρίζα Κωχ, η οποία όχι μόνο μίλησε με πολύ τρυφερά λόγια για την 22χρονη ερμηνεύτρια, αλλά της τραγούδησε στα ποντιακά (σήμερα είναι η μαύρη επέτειος από τη γενοκτονία των Ποντίων) με την Κλαυδία να μην καταφέρνει να συγκρατήσει τα δάκρυά της.
Στην εκπομπή «Super Κατερίνα» προβλήθηκε για πρώτη φορά ένα video από την πρώτη πρόβα της Κλαυδίας στο ατελιέ του σχεδιαστικού διδύμου Deux Hommes που δείχνει πώς γίνεται η αποκάλυψη του λευκού φορέματος σε τρία δευτερόλεπτα.