Ένα πάγιο αίτημα του κλάδου των ταξί έρχεται και πάλι στο προσκήνιο με αφορμή το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο: «ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ».
Ο ΣΑΤΑ, που εκπροσωπεί τα ταξί της Αθήνας, κατέθεσε πρόταση νεοπαγούς διατάξεως στον ΚΟΚ και παράλληλης τροποποίησης του άρθρου 52 παρ. 6 ΚΟΚ με στόχο την νομιμοποίηση χρήσης και κίνησης στα οχήματα Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ και της συνεχούς και απρόσκοπτης διέλευσης τους στις αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων παράλληλης ροής (λεωφορειολωρίδες) χωρίς περιορισμό.
Σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο άρθρο 52 παρ. 6 ΚΟΚ σε συνδυασμό με τις προσαρτόμενες σε αυτόν ΚΥΑ που καθορίζουν την κίνηση στις Ειδικές Λωρίδες για Μέσα Μαζικής Μεταφοράς παράλληλης ροής ισχύει ότι «Απαγορεύεται η κίνηση και η στάση κάθε οχήματος (Ε.Ι.Χ„ ΤΑΞΙ, ημιφορτηγών ή φορτηγών)».
Επιπλέον βάσει της ρυθμιστικής πινακίδας (σήμανσης) Ρ67 ισχύει η αποκλειστική διέλευση λεωφορείων ή τρόλεϊ στις Λεωφορειολωρίδες και συνεπώς απαγορεύεται στα ταξί.