Ο ΠΕΣΥΔΑΠ εγκατέστησε τις προηγούμενες ημέρες στο όρος Αιγάλεω μία νέα “υπερ-δεξαμενή” πυρασφάλειας, τη μεγαλύτερη του είδους της στα δάση της Αττικής. Όπως μεταδίδει το xaidarisimera.gr, η νέα δεξαμενή χωράει και μπορεί να αξιοποιήσει 350 τόνους νερού (!), δηλαδή ποσότητα ισοδύναμη με το νερό που θα διέθεταν 43 κλειστές πλαστικές δεξαμενές πυρασφάλειας των 8 τόνων, από αυτές που συνήθως…
Source





