Το άγχος είναι μια φυσιολογική αντίδραση του οργανισμού απέναντι στην πίεση, την αβεβαιότητα ή τις απαιτήσεις της καθημερινότητας. Ωστόσο, υπάρχουν άνθρωποι που φαίνεται να το διαχειρίζονται πολύ καλύτερα από άλλους. Δεν είναι ότι δεν έχουν άγχος ποτέ· απλώς δεν το αφήνουν να τους κυριεύει. Η ψυχολογία δείχνει ότι αυτό δεν είναι θέμα “τύχης” ή χαρακτήρα που γεννιέσαι με αυτόν, αλλά συνήθειες…
Source





