Τετάρτη, 26 Ιουνίου, 2024
spot_img
spot_img

Top 5 ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Δεν αποκλιμακώνουν τις επιθέσεις οι Χούθι στην Ερυθρά θάλασσα – Οι επιπτώσεις στη ναυτιλία

Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα δεν δείχνει σημάδια αποκλιμάκωσης αφού οι πυραυλικές επιθέσεις από τους αντάρτες Χούθι εναντίον της διεθνούς ναυτιλίας συνεχίζονται, με τελευταίο πλήγμα την πυραυλική επίθεση εναντίον ελληνόκτητου φορτηγού πλοίου χωρίς θύματα ή ζημιές.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, να μειωθεί η κυκλοφορία μέσω της διώρυγας του Σουέζ, της συντομότερης θαλάσσιας οδού μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, απ′ όπου περνάει κανονικά περίπου το 15% του παγκόσμιου όγκου του θαλάσσιου εμπορίου.

Αντ′ αυτού, αρκετές ναυτιλιακές εταιρείες έχουν στρέψει πλέον τα πλοία τους γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας.

Αυτό μεταφράζεται για τον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε αύξηση των χρόνων παράδοσης κατά 10 ημέρες ή και περισσότερο, υψηλότερο κόστος για τη ναυτιλία και έλλειψη χωρητικότητας.

Το εμπόριο μέσω του Σουέζ μειώθηκε κατά 50%

Σύμφωνα με τα στοιχεία του εμπειρογνώμονα του κλάδου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων John D. McCown, η λωρίδα Ασίας-Ευρώπης αντιπροσωπεύει περίπου το 25% των παγκόσμιων μιλίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και η αύξηση κατά ένα τρίτο της τυπικής απόστασης ταξιδιού έχει ως αποτέλεσμα την απορρόφηση της παγκόσμιας χωρητικότητας κατά 8%.

Πηγή

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

spot_img

Δημοφιλή