Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου, 2025
spot_img

Top 5 ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Γιατί τα βυτιοφόρα έχουν πάντα μία αλυσίδα να κρέμεται στο πίσω μέρος

spot_img

Το έχεις παρατηρήσει; Γιατί τα βυτιοφόρα έχουν πάντα μία αλυσίδα να κρέμεται στο πίσω μέρος; Τέτοιες αλυσίδες εξυπηρετούν έναν σημαντικό σκοπό ασφάλειας, ειδικά για φορτηγά που μεταφέρουν εύφλεκτα υγρά όπως βενζίνη και λάδι: Απορροφούν τον στατικό ηλεκτρισμό που μπορεί να αποβεί μοιραίος.

Όταν ένα φορτηγό βυτιοφόρο κινείται, μπορεί να δημιουργήσει στατικό ηλεκτρισμό. Αυτό συμβαίνει λόγω της τριβής μεταξύ του υγρού μέσα στη δεξαμενή και των τοιχωμάτων της δεξαμενής. Καθώς το φορτηγό ταξιδεύει, ο αέρας μέσα στη δεξαμενή τρίβεται πάνω στο υγρό, δημιουργώντας ένα ηλεκτρικό φορτίο.

Το μεταλλικό σώμα του φορτηγού μπορεί να καταλήξει με θετικό φορτίο, ενώ το έδαφος έχει αρνητικό φορτίο.Εάν αυτά τα δύο φορτία έρθουν σε επαφή, μπορεί να δημιουργηθεί ένας σπινθήρας, ο οποίος μπορεί να είναι επικίνδυνος, ειδικά για εύφλεκτα υλικά.

Για να αποφευχθεί αυτή η συσσώρευση στατικού ηλεκτρισμού, τα φορτηγά χρησιμοποιούν αλυσίδες που κρέμονται και αγγίζουν το έδαφος. Αυτές οι αλυσίδες είναι κατασκευασμένες από αγώγιμο μέταλλο, που σημαίνει ότι μπορούν να μεταφέρουν ηλεκτρικά φορτία. Όταν οι αλυσίδες αγγίζουν το δρόμο, βοηθούν στην ασφαλή εκκένωση του στατικού ηλεκτρισμού στο έδαφος.Αυτή η διαδικασία μειώνει τον κίνδυνο σπινθήρα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε πυρκαγιά ή έκρηξη.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για φορτηγά που μεταφέρουν πτητικά υγρά, καθώς αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο κίνδυνο ανάφλεξης. Έτσι, συχνά θα δείτε περισσότερες αλυσίδες σε φορτηγά που μεταφέρουν βενζίνη, λάδι ή χημικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι άνθρωποι που είναι καλοί στο να «διαβάζουν» τους άλλους χρησιμοποιούν αυτές τις 5 «τεχνικές»

Πηγή

spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δημοφιλή